Zwroty

Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu.

Na zwrot masz 30 dni od dnia odebrania przesyłki.

Formularz zwrotu pobierzesz klikając tutaj.

Zwracany produkt dobrze zapakuj. Możesz do tego wykorzystać opakowanie, w którym otrzymałeś przesyłkę. Pamiętaj, aby dołączyć do przesyłki wypełniony formularz zwrotu lub wysłać jego elektroniczną wersję na adres e-mailowy: [email protected].

Wyślij paczkę przesyłką rejestrowaną, czyli taką, której drogę możesz śledzić na stronie operatora logistycznego. Może to być przesyłka kurierska, paczka pocztowa lub list polecony. Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa odsyłający. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!

Dane do odesłania produktu:

do-smartfona.pl
ul. Kwiatowa 38, 66-400 Gorzów Wielkopolski.
Telefon: 694-987-004

Środki zwrócimy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki na konto wskazane w formularzu.

Reklamacje

Przed odesłaniem do nas produktu skontaktuj się z nami, do każdej reklamacji podchodzimy indywidualnie. Aby rozpocząć proces reklamacji:

  1. Zrób zdjęcie z widoczną wadą. Jeśli reklamujesz złe dopasowanie produktu zrób dodatkowo zdjęcia urządzenia lub nagraj film.

  2. Wyślij do nas na [email protected] wiadomość z dołączonymi mediami i krótkim opisem reklamacji. Dołącz informacje po których będziemy mogli znaleźć twoje zamówienie.

  3. Czekaj za kontaktem naszego specjalisty, poda on dalsze informacje co do obsługi reklamacji.